De eerste vakantiedag.

21 mei 2017 - Astorga, Spanje

Dat was om 4 uur de wekker. Pm 5 uur in de auto. Om 6 uur inchecken. Om 8 uur vliegen. Om 12 uur Madrid. Om 2 uur Oviedo. Daar genoten van een lekkere lunch. Om 4 uur in de bus. Om 6 uur in Astorga. Dat was met 7 mijlslaarzen even door Europa wanen. Morgen doen we het wat rustiger. Dan tippelen we gewoon. In Astorga was het genieten op de place Espana en nu is het kindebedtij

1. Anneke Witkamp:
    21 mei 2017
    Een goede reis, mooi weer en voor nu slaap lekker en morgen een fijne wandeldag.
    Anneke
  2. Christine de Wit:
    21 mei 2017
    Fijn dat jullir in Astorga zijn aangekomen, ik hoop dat jullie lekker slapen en morgen uitgerust op stap gaan. Veel plezier.
  3. Christine de Wit:
    Fijn dat jullie in Astorga zijn aangekomen. Ik hoop dat jullie lekker slapen vannacht en morgen uitgerust op pad kunnen gaan.
  4. Dirk:
    22 mei 2017
    Veel plezier. Ik haal jullie wel in. Nu in Burgos aangekomen.
  5. Christine de Wit:
    Goed zo Dirk, succes op de fiets!
  6. Annie Bertens:
    22 mei 2017
    Fijn dat de reis goed is verlopen,